Nyhed

AAU's mentorprogram bringer medarbejdere sammen på tværs af AAU til samtaler om karriereudvikling

Lagt online: 22.11.2022

AAU's mentorprogram.

Nyhed

Lagt online: 22.11.2022

AAU's mentorprogram.

AAU's mentorprogram

AAU’s mentorprogram henvender sig til alle medarbejdere på AAU uanset stillingskategori, alder og nationalitet. Ordningen er tværfakultær - det vil sige, at alle mentees får en mentor fra et andet fakultet eller afdeling. Det er muligt at byde ind på et eller flere af fire emner, som du ønsker sparring til, eller som du tilbyder mentoring indenfor. De fire samtaleemner er:

• Råd til karriereudvikling
  • Etablering af netværk
  • Sparring ift. interkulturel forståelse
  • Sparring ift. work-life balance

Gruppementoring

Mentorprogrammet bygger på et koncept om gruppementoring. Gruppementoring giver mulighed for at diskutere fælles erfaringer, øge netværksdannelse og få forskellige perspektiver i samtalerne.

Match

Der matches grupper bestående af 1 mentor og 4-6 mentees. Grupperne matches ud fra stillingskategori, anciennitet og valgte tema.

Materiale

Kontakt

Hvis du har spørgsmål til AAU's mentorprogram, er du velkommen til at skrive til uld@adm.aau.dk.