Hvilke redskaber tager I med fra i dag?
Maria Bjørk Bols Skaftadóttir: Vi har kun været på én workshop, så det er lidt svært at sige. Men en grounding-teknik, som vi lærte, det gør rigtig meget for mig lige at kunne trække vejret, og få tankerne på noget helt andet.
Joanna Lilly Juncher: Vi arbejder jo rigtig meget med projektarbejde, så jeg tænkte også, at jeg vil tvinge min gruppe til at synge fællessang, fordi det er dét, vi lige har gjort, og vi er en meget social gruppe, så det er måske også godt for os.
Alesiya Antony Joseph: Jeg lærte fra oplægget, vi havde i begyndelsen, hvordan man planlægger og skemalægger sit studie og balancerer det med positive pauser, og hvordan det kan være produktivt.
Julie Kristine Moeslund Kristensen: Jeg vil helt klart tage det med, at man planlægger sine overspringshandlinger, så man har tid til dem.
Hvad gør I for at forbedre jeres egen studietrivsel?
Joanna Lilly Juncher: Jeg vil prøve at tage tingene et skridt ad gangen, og tager det som det kommer i stedet for at tænke fem måneder frem. Det er også først lige gået op for mig, at jeg har projektaflevering om en måned, men det kommer til at gå fint, fordi man tager det bare som det kommer, og så får man løst det.
Alesiya Antony Joseph: Jeg tegner eller danser, og de ting kunne man gøre her med mange andre mennesker, hvilket er anderledes end at gøre det alene, så det var virkelig sjovt.
Julie Kristine Moeslund Kristensen: Vi forsøger at indlægge pauser i studiegruppen, så vi husker det.